Subject: FW: 17 Keila-Haapsalu metsamaterjali taotlus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 09:43:46 +0300

From: Kairit Lipp <[email-masked]>
Sent: Friday, October 4, 2024 2:22 PM
To: Mihkel Merilo <[email-masked]>; Jaak Saard
<[email-masked]>
Cc: Sandra Mark <[email-masked]>; Jüri Pakut <[email-masked]>
Subject: 17 Keila-Haapsalu

Tere

Edastan veel ühe ladustamise loa taotluse seoses teega nr 17
Keila-Haapsalu tee.

Raies Eedenimetsa 44101:001:1531 kinnistu ja ajutise laoplatsi taotlus
kilomeetritel 47,93 – 48,09.

Taotlus ja liikluskorralduse skeemid manuses.

Lugupidamisega

Kairit Lipp
ostuspetsialist

A&P Mets AS | Näituse 27, 50409 Tartu, Eesti | www.apmets.ee
GSM +372 53432720 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Konfidentsiaalsusmärge: Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud
kasutamiseks kirja päises nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete saanud käesoleva
kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning
kustutage saadud kiri koos kõikide lisadega.
AS A&P Mets arvestab Teie privaatsusega ja meie ettevõtte
privaatsuspoliitikaga (andmekaitsetingimustega) on võimalik tutvuda ka
ettevõtte kodulehel
<https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/>
https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.